Desperate Housewives

Var in och kollade på kanal 5s hemsida just och blev glatt överaskad minst sagt! Dagen efter min 21a födelsedag börjar Desperate Housewives igen, alltså tisdagen den 6 oktober!!! Snacka om födelsedags present=) Finns inte ord för hur mycket jag älskar det programmet. Utan det skulle jag inte kunne andas. Jag mår så bra när jag sett ett avsnitt=) Inte ofta jag blir berörd av Tv, men hemmafruarna har verkligen lyckats med det varje tisdag i snart 5 års tid! Ingen är lyckligare än jag just nu!!!!=) Vad passar inte bättre in då när höstdepressioner och annat elände drar igång?;)


Tisdag den 6/10 alltså. Glöm inte det.



Ps. Visste ni att Oprah Winfrey gästspelat i Desperate? hihi Check it out!



Feelgood/Thompa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0