Funderar

Många tjejer säger att dom tycker mer om herrparfym än damparfym. Många killar säger att dom tycker mer om damparfym än herrparfym. Jag hör till den gruppen. Damparfym luktar ju så mycket godare än herrparfym. Varför är det så? Tänk om hela världen kunde göra tvärtom? Va gott man skulle tycka att man lukta. I min parfymgarderob står det Hugo Boss, Lacoste, Monte Blanc, Mexx och lite annat smått o gott. Tänk om man kunde ha en Jlo istället och det var accepterat. Då skulle jag ju kanske tillochmed tycka att jag lukta gott och slippa stinka så starkt så man får ont i huvudet. En tanke jag fick bara..


Kollar på grey's nu. Måste erkänna att man ogärna vill slita sig från tvn. Har aldrig gillat det, men nu kanske man kan spontankika lite då och då?

Tänkte åka till Linde o lämna ett par ridskor på lagning (e ju snart dags för nypremiär!) Sen hem till Towa och byta mobil. Har ju fått köpa hennes=) Nice med lite uppgradering! Saknar att kunna lyssna på musik när man e ute o går.

Men jag får väl se vad jag hinner. Börjar jobba kl 1.

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0