Kort sammanfattning

Vad minns du bäst från 2009?
-Att det var nyår igår.
Vad var det roligaste som hände 2009?
-Måste ha varit konserten i Globen med P!nk. Den tyckte jag var bra. Sen hade vi en rätt varm sommar som jag måste ha missat totalt.
...och det tråkigaste?
-Finanskrisen. Och att min rygg gav upp.
Vilken låt är 2009 för dig?
- Kan inte välja en. Men bl.a
P!nk- Please Don't Leave Me
Lady Gaga- Bad Romance
Adam Lambert- Mad World
Vilken person är 2009 för dig?
-Micheal Jackson
Vad såg du helst på TV?
-Desperate Housewives så klart!
Vem har vi sett för mycket av under 2009?
-Anna Anka.
Vad var det största som hände i ditt liv mellan 2000-2009?
-Oj. Flytten till Kalix förändrade mitt liv totalt så måste nog säga det.
Vad ser du mest fram emot 2010?
-Att få ett jobb, resa, att ryggen blir bra. Det ska hända mer i år!!
Hur firade du nyår?
- Jag jobbade. Skålade med mamma o pappa med julmust och hämtade fyllon från Linde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0