Tillåt mig öppna käften... Tack.

Sitter här och väntar på Hollywoodfruarna. Nypremiär ikväll!
Mycket har hänt sen senast. Bl.a har Oliver gjort sig illa på benet och går på smärtstillande. Tror dock han e rätt ok nu. Dessutom har jag köpt mig en pilatesboll. Har blivit frälst av pilates och längtar efter min pilatesstund som jag ägnar mig varje dag. Och förra veckan har jag gett mig fan på att jag nån gång i livet ska ha magrutor så jag kör stenhårt med situps med min pilatesboll. (jävligt effektivt) Hoppas kunna börja springa längre fram på våren. Tänk. I höstas våga jag inte ens tänka på träning pga ryggsmärtorna. Även om det inte är helt bra nu så är jag på god väg iallafall!

Hollywoodfruar

 

Kommentarer
Postat av: frida

bra där thompa! Kämpa på!=) Mm, skönt att de är bättre i ryggen! hoppas du blir helt återställd snart!:P

2010-03-10 @ 20:56:39
URL: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0