Dag 05 - Vad är kärlek?

Vad är kärlek? Det är ett ganska stort ämne. Kärlek kan ju te sig på så många vis. Som jag sa i tidigare inlägg har jag ju ännu inte upplevt den stora kärleken. Jag har svårt att ty mig till någon. Jag är en ensamvarg. Men kärlek för mig är något man inte kan styra över. Kärlek kan vara något som bara tar över en och man kan inte göra något åt det. Men det kan oxå vara något man lär sig, man lär sig älska någon eller något, det växer fram. Jag själv tror inte att man ska vara för lika varandra, utan kompletera varandra.
Vissa är förälskade, andra är kära i förälskelsen. Men gemensamt för all kärlek är att den är villkorslös.

Tror jag lämnar det där, känner att det är ett för svårt ämne:)


Kommentarer
Postat av: C

jag sökte på google så kom jag inpå nån sida. typ designadinblogg.se eller något sånt :)

2010-11-18 @ 12:17:03
URL: http://ceciliaadrienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0