Jag är tillbaka!

En bloggpaus på 1 månad var vad jag behövde:) Men nu är jag som sagt tillbaka och ska försöka slänga in ett inlägg lite då och då!

Jag hittade den här låten för inte så längesen. Gillar den skarpt. Jojo är den yngsta som haft en #1 hit på Billboardlistan. Endast 13 år var hon, 2004. 2006, när hon var 15 släppte hon sitt andra album och Too Litttle To Late blev också en superhit (lyssnade sönder den helt) Efter det försvann hon totalt. Vad jag läst mig till så har hon tydligen lagt sin energi på skådespeleri istället. Hennes talang är alldeles för värdefull för att gå miste om. Hur som haver, den här låten e grym i alla fall:D

 

Jojo när hon var 8 år på Star search:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0