Sängläge

Jag har efter nogrann övervägning kommit fram till att jag måste börja sova i sängen igen. Sover ju på soffan som bäst, men ryggen skulle nog må bättre av sängen. Så nu ligger jag här och försöker släcka ner kontoret. Oliver sover alltid med mig på soffan. Men är det något jag ville lära han när han var liten så var det att inte få vara i sängen. Så nu sitter han nedanför här gnällandes och med en blick som tillochmed skulle kunna få en orch att smälta. Men som sagt, jag håller på mina principer.
Och för er som läser bloggen för första gången så kanske det bör sägas att Oliver är en hund och inget annat.

Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: frida

jaa då de är ju det! :) ja det ska jag göra thompa! hare gött här hemma oxå:)

2009-08-27 @ 13:50:03
URL: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0