Måndag 25/5

Måndag och jag har hunnit med att vaccinerat Oliver, klippt mormor & Olles grymt jobbiga häck, vart på Apoteket och nu tänker jag sätta mig i solen och läsa en stund=)
I helgen ska jag åka till Skåneland och hälsa på för första gången sen jag slutade där. Och för första gången behöver jag inte lyfta ett finger i det där stallet=) Jag ska enbart glassa runt och njuta! Sen ska vi till Vinslöv på tävling och det känns bra att slippa stressa runt. Nu kan jag få sitta på läktaren och kolla UTAN att oroa mig för att bli upptäckt av chefen;) haha. Hoppas vi hinner med att äta på min favo restaurang Hamnkrogen=) Uuuunderbar mat!! Och självklart måste vi ta oss en titt i Helsingborg, och på stranden, och på Krapperup, och i Mölle.... Ja, jag kan fortsätta en bra stund till=)
Självklart ska Oliver med på resan. Tar i vanliga fall ca 5 timmar att åka med ett stopp. Nu får jag nog räkna med lite extra tid eftersom han måste ut och göra sina behov rätt ofta... Men Oliver åste ju få se Skåneland=)

Tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0