Dag 21 - Ett annat ögonblick

Efter 3 underbara, kurviga år i Kalix satt jag till slut i bilen som skulle ta mig därifrån. Det var en solig morgon och känslorna var både här och där. Jag var trött, otroligt bakfull, ja, långt ifrån nykter, och tacksam. När jag såg alla byggnader och platser som man så väl kände igen passera, kunde jag inte undgå att minnas tillbaka på allt jag hade fått uppleva på denna ort. Det kändes så fruktansvärt overkligt att det redan hade gått 3 år. Jag kunde inte fatta det. Det var då jag insåg vilken personlig utveckling jag hade gått igenom. Alla hade sagt det till mig, att jag inte var samma person längre. Men det var inte förrens i bilen som jag själv insåg det. Till slut föll en tår, och så fortsatte det, ända till Umeå då jag lyckades somna.

Kommentarer
Postat av: towa

jag minns den där bron!

2010-12-06 @ 15:04:20
URL: http://towakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0