Sjukling

Kastreringen avklarad och Oliver har oooont! Fick bara med en tablett smärtstillande (fan va snålt) och gav han en fjärdedel tablett nu ikväll för han verkade ha så ont. Skulle egentligen ha gett den imorron bitti. Inte tuppa han av när han kom hem heller som veterinären sa att han troligtvis skulle göra. Han har mest varit orolig och haft ont. Nåja, vi får väl se om den lilla tabletten gör nån verkan så han får sova lite inatt iaf.
De värsta var väl när jag skulle ta bort den lilla omläggningen på benet efter sticket. Tejpen sitter fast i pälsen så när jag rycker så drar jag med pälsen och det gillade Oliver verkligen inte. Så den sitter kvar. Får väl se om jag får bort den senare.

Btw, det ryker när jag andas här nere i stugan. Det betyder att det är kallt! Får väl se om jag överlever natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0