Hammarö 2009

Jag och Ann-Louise hade tänkt att åka till Hammarö på Söndag och kolla på årets SM i hoppning. Förra året var jag där som hästskötare och slet arslet av mig den där veckan då det var så äckligt varmt. Iår lovar dom moln och kanske regn. Så det blir regnjacka på och paraply i beredskap. Ska bli kul för naturen där vid Vänern är helt underbar! Och massa fina hästar och kanske en och annan bekant dyker upp=) Självklart åker Oliver med. Här är några bilder från förra årets Equality Line Horse Show i Hammarö. 




/Thompa

Kommentarer
Postat av: mamma

Thom trodde du kunde din geografi.Hammarö ligger så vitt jag vet vid Vänern..

2009-07-31 @ 10:53:37
Postat av: Thompa

Hahah, ja nu när du säger de så=)

2009-07-31 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0