Ny dator- nytt liv



Idag är Leo här=) Vi har suttit och utforskat webkamran på min nya dator som jag förövrigt älskar!! Köpte den igår och än så länge är jag mer än nöjd med den. Min förra fick jag ju skrota=(

Har jobbat tre dagar i rad nu och lyckats försova mig dom 2 första dagarna... Har bara kommit 5minuter försent men ändå, det är ju fruktansvärt irriterande! Inte minst förargligt...

Och så måste jag ju nämna Säsongsavslutningen på Desprete igår. Hur bra var inte den? Sååå spännande och sååå himla kännslofullt. Grät av lycka i slutet, haha Inlevelse eller vadå? Kan inte vänta tills det börjar i höst igen=) Och det är näst sista säsongen=( Lika bar att förbereda sig nu... Men gårdagens avsnitt var ju en 10+ poängare!

Förövrigt en kanondag på jobbet idag=) Imorn ledig och sen jobba midsommar..

Tack hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0