Award

Fick en award av Ica. Den går ut på att jag ska skriva 7 intressanta saker om mig själv. Så det är väl lika bra jag börjar att fundera på en gång=)

* Jag älskar att sjunga i bilen, duschen, när jag städar m.m. Men sjunger inte alls i andras närvaro.

* När jag bodde i Kalix bestämde jag mig för att gå ner i vikt och gick ner 18 kg på ca 6 månader.

* Ville helst bli sjökapten eller bagare som liten. Men bytte senare inriktning och ville helst av allt driva ett eget försäljnings/tävlings stall för hopphästar. Nu har även den drömmen gått i kras pga min rygg. Har på senare tid kommit fram till att jag vill jobba i luften som pilot eller flygvärd.

* Håller stenhårt på att mod är att trotsa sina rädslor. 

* Har haft tinnitus i snart 10 år.

* När jag var liten lurade Therese & jag Towa att kissa i en porslinspotta.

* Nu kommer jag skriva en viktig sak i mitt liv som många kanske tror men inte är säkra på. Det är ingen hemlighet men jag känner heller ingen skyldighet att berätta det för allt & alla. Folk får gärna fråga- men det händer väldigt sällan. Har ingen aning om vilka som läser min blogg men nu säger jag det. Jag är bög. Homosexuell och väldigt bekväm med det.


Så där ja, det tog ett bra tag att skriva det här inlägget men det är nog nyttigt att tänka efter lite då o då=) Skickar vidare till Annis, Frida & Towa.
Imorn blir det Strömpis och på lördag Fotoshoot med Ica=)

Natti


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra Thom !!

2010-01-29 @ 10:25:42
Postat av: Angelica

Det är bra roligt att läsa sånahär fakta om människor. :) Tur du påminde mig där på slutet att vi ska fota lite imorgon. haha! Jag är mellansveriges virrigaste människa! Kram!

2010-01-29 @ 10:31:25
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Anonym

lurade? ni TVINGADE mig

2010-01-29 @ 15:11:42
URL: http://towakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Starkt gjort!!! I en liten håla där många av människorna är inskränkta varelser med alldeles för mycket tid att ha fördomar, där är människor som du en frisk fläkt! Stå på dig!

2010-01-29 @ 19:52:33
Postat av: Ann-Louise

hörredu du, du sjunger ju inför mig, eller vi sjunger ikapp. så de så.. HAH

2010-01-31 @ 10:28:05
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Denice

Helt rätt i vad du skriver, att de har man ingen skyldighet att berätta, men somsagt, frågar man inget får man ingenting veta;P de va du som citerade hk sist till o med tror jag:P men ja e stolt över dig alltid=)

love u

Tusentals kramar från Norr!

2010-02-01 @ 08:04:48
Postat av: Therese

what? Hahaha jag har inget minne av att jag har lurat Rowa att kissa i en porslinspotta. haha, vi måste ha tittat på madicken lr nå sånt :D

2010-02-01 @ 21:07:39
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0