Skåneland

Ska kanske berätta lite om Skåneresan för er som vill veta=) Kom då ner i fredagskväll vid 7 tiden och jag tog en snabb dusch och sedan for jag och Denice på Max i Helsingborg och åt. Hämtade David på Knutpunkten och for hem och kikade på en film och stupade i sängen.
Lördagen började med en underbart solig morgon vid 6 snåret. Gick ut med Oliver, pratade lite med Denice innan hon började jobba. La mig igen och sov lite åt lite frukost och sen ska ni få höra: Jag RED för första gången på 4 månader!! Kändes lite ovant i början men det gick fort över. Red lite byten i vart andra-vart tredje och lite arbetspiruetter och tog några språng. Red ju till och med bättre än innan. Kroppen har fått vilat lite;) Men det kändes i ryggen efteråt=(
Senare på dagen drog vi till Vegeholms strand och badade fötterna och Oliver=) Lite färg fick man efter lite stekande i solen=) På kvällen lagade vi mat och spelade TP och drack vin.
Söndagen stekte jag mest i solen innan jag åkte hem vid 7 på kvällen.
Idag har jag jobbat heldag och gick en förflyttningskurs kl 4 till halv 7... Något drygt efter 11 timmar på jobbet=(

Har fått lite otrevliga kommenterer i inlägget nedanför. Inget jag hänger upp mig på men folk som inte har något vettigt att tillföra göre sig icke besvär.

Nu väntar Desprete Housewifes- har ju missat 5 minuter redan=)

Tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0