Dag 03 - Mina föräldrar

Mamma och pappa. Jean och Gunilla. 1988 fick dom en helt fantastisk son, vilket resulterade i mig:)
Mamma, som är snabb som en vessla på allt hon gör, hon som glömmer allt, den goda maten som så många tycker om, den man pratar med om man behöver reda ut något. Pappa, som kan överaska en med att köpa ny dator, den man frågar efter hjälp när man behöver hjälp med bilen och dylikt, han med den otroligt torra humorn.  
Från mamma har jag ärvt det dåliga tålamodet. Från pappa har jag ärvt dom hängande ögonbrynen och den torra humorn. Från båda har jag ärvt långsintheten.
Jag gillar er, fast jag inte visar det. Men det är ju sådana vi är i våran familj:)


Den är svårare än vad man tror den här listan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det svårt? Jag ska också skriva om mina föräldrar ikväll. =)

2010-11-16 @ 17:34:40
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0