Dag 04 - Det här åt jag i dag

Idag ska jag tydligen redovisa vad jag ätit:)

09.00: Havregrynsgröt
12.00: 2 stekta ägg & en hård macka
15.00: Ett äpple
18.00: Tonfisksallad med quinoa
21.00: Blir en lingonsmoothie

Ganska nyttig av mig nu för tiden, som pricken över iet har jag promenerat 1 timme och styrketränat 1 timme idag:)
Tränar varannan dag och har aktiv vilodag varannan dag. Och med aktiv vilodag menar jag promenader, cykling & pilates. Numera är det ganska lätt att avstå sötsakerna, vilket känns bra. Mår så mycket bättre om jag låter bli. Istället för chips eller godis på helgerna äter jag nötter och kanske ett glas vitt till Idol. Men för den skull förbjuder jag mig inte lite onyttigheter som t.ex nu i söndags på farsdag. Då åt jag både tårta och kakor:) Men jag fick lite ångest och satte mig på cykeln i 45 minuter efteråt:)


Den står alltid redo:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0