Jag brukar inte läsa böcker men denna kan jag inte slita mig ifrån...

Jag håller på att läsa den här boken och har precis avslutat ett kapitel jag bara måste få citera.
"Det har gått 16 år sedan dess och jag har insett att det är få förunnat att "komma undan" så lätt som jag gjorde. Min pappa sa för inte så länge sedan att "Inga fördomar i världen kan vara större än kärleken till sina barn" Jag önskar att fler tänkte som han"
Boken blir bara bättre och bättre. Vissa historier är riktigt hemska, andra lämnar en med ett leende på läpparna. Man får följa olika personers "komma ut procedurer" allt från människor som vill vara anonyma till kändisar som Roger Nordin på Rix FM och Magnus Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0